Veel gestelde vragen - Registreren en inloggen

 

Hoe maak ik een account aan?

Klik hier om je te registreren en een account aan te maken.  Je ontvangt vrijwel direct een  e-mail met een link. Door op de link te klikken, bevestig je je registratie. Daarna kun je inloggen op de website en deelnemen aan alle veilingen.

Is het nodig om bij registratie alle gegevens in te vullen?

 Voor het correct afhandelen van betalingen, leveringen en dergelijke, hebben we alle gevraagde gegevens nodig. Veilingen van Kunst waarborgt jouw privacy zoals voorgeschreven in de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG).

Waarom moet ik aangeven of ik mij als particulier of als bedrijf registreer?

Wij hebben deze informatie nodig om het juiste BTW- tarief te kunnen toepassen.

Ik heb geen bevestingse-mail ontvangen van mijn registratie. Wat nu?

Het kan maximaal 15 minuten duren voordat je de bevestigings e-mail ontvangt. Controleer ook je map met ongewenste post (“Spam”). Voorkom dat een e-mail van veilingenvankunst@veilet.com terecht komt in je spambox. Dat kan door veilingenvankunst@veilet.com toe te voegen als vertrouwde afzender. Misschien heb je bij de registratie je e-mailadres verkeerd ingevuld. In dat geval kun je je het beste opnieuw registreren. Als je het juiste e-mailadres hebt gebruikt, maar toch geen e-mail ontvangt, neem dan contact met ons op.

Ik wil mijn account verwijderen. Hoe doe ik dat?

Je kunt je account niet zelf verwijderen. Stuur een e-mail naar veilingenvankunst@veilet.com of vul het contactformulier in. We sturen je een e-mail met een bevestiging van de verwijdering.

Hoe log ik in?

Je kunt inloggen via de knop Inloggen, onder “Mijn account”. Vul vervolgens je e-mailadres en wachtwoord in. Pas na inloggen, kun je meebieden op de veiling.

Let op bij gebruik van een openbare computer: sommige webbrowsers slaan automatisch wachtwoorden op. Zorg ervoor dat deze functie uit staat, zodat eventuele andere gebruikers niet kunnen inloggen (en deelnemen) onder jouw naam.

Ik kan niet inloggen. Wat kan ik doen?

Heb je je helemaal geregistreerd bij Veilingen van Kunst en kun je toch niet inloggen? Controleer dan eerst of je de Caps Lock toets niet aan hebt staan. Lukt het inloggen nog steeds niet? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan.

Lukt het inloggen daarna nog niet? Vul dan het contactformulier in of stuur een e-mail naar veilingenvankunst@veilet.com. In dringende gevallen kun je ook bellen met 024 - 648 7595.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Vraag dan een nieuw wachtwoord aan. Vul je e-mailadres in en vrijwel direct ontvang je een e-mail met een link. Klik op die link, voer een nieuw wachtwoord in en klik op "Wachtwoord wijzigen". Daarna kun je inloggen met je nieuwe wachtwoord. Let op: de klink is maar korte tijd geldig.

Ben je ingelogd, ga dan naar "Mijn profiel" bij "Mijn account" en klik op “Wachtwoord wijzigen”. Voer een nieuw wachtwoord in en klik op "Wachtwoord wijzigen".

Gegevens wijzigen

  • Klik op "Mijn profiel" bij "Mijn account".
  • Je ziet je persoonsgegevens: breng de gewenste wijzigingen aan.
  • Klik op “Opslaan” om de gegevens te bewaren.

Wachtwoord wijzigen

Je kunt je wachtwoord wijzigen wanneer je maar wilt. We raden zelfs vanwege de veiligheid aan om regelmatig een nieuw wachtwoord in te stellen.

  • Klik op "Mijn profiel" bij "Mijn account" en klik op “Wachtwoord wijzigen”.

Voer een nieuw wachtwoord in en klik op "Wachtwoord wijzigen".